tisdag 1 september 2009

Krångel


Halloj !

Jag har nog aldrig vart så trött som jag va idag, eller jo det har jag säkert men det va hemskt måste jag säga. Kunde inte sova igår eftersom jag brukar vara uppe till 2 typ annars .. men nu skulle väckarklockan ringa klockan 7 .. och jag va helt död ! Men fick tvinga mig upp och satt där uttråkad i 2 timmar ( de har kortat ner tiden ) Sedan stötte jag på alla världens problem när jag skulle hem. Missade bussen (760) mot Lindome .. så tänkte att jag tar den som går till mölndal istället om 20 min och tar tåget därifrån. När jag kom till Mölndal kom jag på att min buss hem går ju bara varje timme vid denna tiden. Så jag fick strosa runt en halvtimme där .. Sedan tog jag tåget 11.25 .. När jag kom till Lindome tror ni bussen gick då? nej självklart inte.. då har dem ändrat tiden till varje hel istället för varje halv. Så jag satte mig på 763 istället och åkte runt hela skiten. Tog typ 2 timmar att komma hem från MÖLNDAL ! Galet ..

Nu ska jag snart äta och sedan bär det av till Johanna, pyjamasparty nästa ! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar