torsdag 17 september 2009

Den dåliga nyheten


Hej på er.

Ska snart krypa ner i sängen men tänke skriva ett litet inlägg först. Den dåliga nyheten som jag berättade om igår är att mamma ska opereras igen. Denna gången lungorna. Förra gången gjorde dem det bara på levern. Men nu hade de fått tillbaka bilderna från röntgen och en av cancerfläckarna på lungorna hade blivit större. Så cellgifterna har inte fungerat på den. Så det blir operation om ca 1 & ½ månad, kanske mindre. Därför vill vi skynda oss så mycket som möjligt me flyttningen och med att förbereda allt. För hon kommer ju bli sjukskriven igen och det betyder mindre pengar. Det känns jävligt jobbigt nu men jag tror och hoppas att allting kommer gå bra. Det är ett större ingrepp än det förra men jag vet att hon är en kämpe.

God natt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag börjar ju typ lipa när jaa läser....:( Finns alltid hos dig, det hoppas att du vet! <333333333333333333 Mikaela <3 Johanna = Sant

Frida sa...

<33

Veronica on 17 september 2009 kl. 13:43 sa...

jag hoppas att allt löser sig <3 Du vet vart jag finns

mikaela on 17 september 2009 kl. 21:22 sa...

ni betyder <3

Skicka en kommentar