söndag 6 september 2009

Lördagsmys


God kväll !

Måste berätta om min intressanta, händelserika och mysiga dag :) Började med att jag skulle åka hem från älsklingen. Hamnade på kungsmässan en snabbis och träffade Johanna, Millan och Erika .. hann även inshoppa ett par nya leggings. Vilket var ganska nödvändigt för jag sliter ut leggings gaaanska fort eftersom det är det mesta jag använder. Love it, så mycket mer bekvämare än byxor :) Iallafall så sen kom jag till Lindome och hamnade i centrum då det va Lindome dagen, ingen speciell höjdare kanske då de va mest pensionärer där .. fick ringa mamma som kom och hämta mig :) Efter det har vi haft mer eller mindre släktkalas hemma, njaa men både morbror, moster & ingemar var där. Fikade och så .. sedan hjälpte jag mamma med att fixa lite inför loppisen. För er som vill veta så blir den inte förrän efter visningen som är vecka 39. men det är ändå mycket som ska göras. Åkte sedan iväg till annaa där vi snackade massaa och försökte komma på nååt att göra, men det blev en hemmakväll vilket inte är helt fel heller. Tog oss ner till icaa där vi köpte in lite goott och kollade sedan på tv .. myspys ! <3


Ps. bilden är inte från idag.

Tack för en trevlig dag & kväll. hoppas ni också har haft det bra :) Puss & kram !



2 kommentarer:

Anonym sa...

du är bäst bejb! :)

Anonym sa...

Då ska ju jaa komma :D:D hahah Pratade om det med Isabell idag också :D hah <333

Skicka en kommentar