onsdag 2 september 2009

Pyjamaspartyt


Snacka om en gaaalen natt .. fylld av massa flum och skratt. Kvällen började med att 3 av oss blev klippta ( jag var inte en av dem ) , Sedan åt vi fajitas, spelade spel, lyssnade på musik, gjort manikyr och allt möjligt. Erika var den som la sig först, hon skulle ju till skolan nästa dag :) Och hon somnade direkt ! Nästa blev Sophia för hon skulle upp och jobba men inte så tidigt .. fast hon kom inte i säng förrän vid 4 ^^ Kan erkänna att jag var lite trött ett tag där med men sedan vände det. Jag Johanna och Millan låg och kollade på tv, tjötade och fnissade hela natten fram tills vi skulle upp klockan 6 :D sedan åt vi frukost och efter det åkte vi hem. Förutom Johanna och Millan som var kvar :) Gick och la mig direkt när jag kom hem vid kvart över åtta .. och har sovit som en prinsessa :) Tack för en underbart rolig kväll/natt ! :D <3

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaa:D:D:D, det vsr underbart kul:DD:, m
vi tog bussen kvart i 8 runt vallda, sedan, brittalenas sedan, töle-hede, sedn såå gick ´vi på kungs en halvtimma, o sedan åkte hem, jaa sov ifrån kvart över 11- halv 7, då kom mamma in och väckte mig ;) hahaa <3333333333333333333333333333

Skicka en kommentar