söndag 20 september 2009

Lördag


Hej !

Sitter hos André nu med älsklingen. Kom hit för ett bra tag sen men istället för att sitta här och tråka medans dem spelade så gick jag ut och mötte upp Johanna, Elin och Sophie. Har varit lite överallt i Kungsbacka. Det är så himla kallt ute man märker att vintern är på väg ! Igår var vi flickor som sagt först hemma hos mig och förfestade, grymt mys var det. Drog sedan till Gbg och började kvällen på Golden Days. Skulle sedan dra vidare till trädgårn men en av oss kom tyvärr inte in så det blev att vi gick tillbaka till GD. Men kvällen blev lyckad ändå :) Tack för en rooolig kväll flickor ! Får göras om snart :)

Vi har varit och tittat på lägenheten i Fjärås idag. Den var hur fin som helst och vi vill verkligen ha den så nu får ni hålla tummarna för att det går bra på måndag. Mamma ska prata med banken då.

Sov sött ! Puss & Kram.

5 kommentarer:

Frida sa...

Vad roligt! Jag håller tummarna
<3

Anonym sa...

Haha Att vi var i hela staden igår ;) haha mkt knas unnder en o samma kväll,

Jag håller alla tummarna jaa har ;)!! :D

Du jaa behöver hjälp, jaa kan inte komentera på Sophias blogg :(:(

Älskar dig min Asså vän ;) haha <3333333

mikaela on 20 september 2009 kl. 16:27 sa...

Att vi var ja ;)
Vad braaa :D
Konstigt, det kan jag. Borde ju vara samma som här :)
Haha och jag älskar dig min ATT brillan <3

Anonym sa...

Nää för då måste man skriva i ngn konstig addres, man kan inte välja annomy som jaa gör här ;P

Brillisen on 20 september 2009 kl. 23:27 sa...

hahaahhaa ;:D:DD Nu får du kolla på min blogg :) hahhahahah D::D:D:D Du måste hjälpa mig meeed utseendet också ;)

Skicka en kommentar