onsdag 16 september 2009

God natt


Klockan är nu 00.00 och jag ska skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. Jag kan säga att denna dagen blev inte alls som planerat. Har inte vart hemma på hela dagen förräns nu. Har hänt allt möjligt från ett besök på skolan, frukost hos Cacye, en runda på Kungs, fått dåliga nyheter, besök hos min bror och lekt med Olivia & Linnea och sedan ätit husmanskost hos Johanna och kollat på Idol & Andra Avenyn. Roligt har vi haft iallafall ! Imorgon är en ny dag, va som händer då berättar jag imon :) Sov sött ..

Bild på en fin teckning som Johanna ritade, håller ni inte med? ;)
Och på horoskopet idag för tyckte det stämde in bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hhahaha :D:D:D:D DAMP KVÄLL!!! :D:D:D Älskar dig <333333333333333333333 Imon blir det korogen o EFTER FEST :D:D:D:

mikaela on 16 september 2009 kl. 00:21 sa...

Att det va ! Älskar dig med <3 haha i dina drömmar ;)

Skicka en kommentar