måndag 31 augusti 2009

Peter 47 år


Kom precis hem från min kusin. Blev en trevlig liten fika med en mumsig chokladtårta som hon hade bakat ! Samtalet handlade mest om flyttningen och sånt .. Imorgon ringer mamma til mäklaren och säger att hon ska förbereda för säljning. Så snart är det inte många dagar kvar i detta huset. Men de som köper huset har ju 3 månader på sig innan de måste flytta in. Jag vet att Johanna säkert vill hit en sista gång iallafall så det ska vi hinna med ;) Hon ska ju vara med på loppisen också ;) haha. Imorgon ska jag upp tidigt för ska till resurscentret och sitta där i 3 timmar .. seeegt. Men får hoppas tiden går fort. har iallafall ett pyamasparty att se fram emot hos Johanna på kvällen :D Längtar ! Jag måste ha världens bästa vänner <3

Sov så gott !

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha:D:D Att jag ska vara med på loppisen :D:D::D:D::DD:DD haha :D,,, o jaa ska värkilgen gå sista gången.... :(:( kommer ju börja lipa...

Men vet ni vart ni vill flytta nu dåå?? :D

Pratar mera imon;DD; , ifall du vill :P <333333333333333

Skicka en kommentar