tisdag 29 september 2009

Natti


Sitter här hemma hos Johannas bror. Nej vi har inte kommit i säng än. Eller en av oss sover så sött så. Om jag hade varit hemma nu hade jag sovit för länge sen :P haha men det går ju knappast att sova i detta oväsendet ^^ Haha. Ne men ni ska se detta stället asså. Helt sjukt fint och modernt och massa dyrbara saker överallt. Var ett riktigt nöje att få laga mat i deras kök. Just nu sitter jag här och lyssnar på dampet som pågår i köket. Misstänker att Millan ska tillaga sina nudlar som hon har tjatat om i evigheter. Men jag ska nog krypa i kojs snart efter denna otroligt mysiga och roliga kväll. Imorgon bär det av till Kungsbacka och till skolan r att ta 3 rätters lunch med klassen. Mumsigt !

8 kommentarer:

Anonym sa...

hahaah Attt det var trevligt :D:D <33333333 MÅSTES GÖRA OM ALLT DENNA knasiga dag, tänk hur det blir för mig dååå:P 12 st kommer :S trro jaa :P hahaah Tänk på mig lova DEEE



PUSSAR O KRAMAR<333333333333

mikaela on 29 september 2009 kl. 17:19 sa...

Att det var ja ! Haha, men de kommer nog bli skoj ;) Hehe men jag ska tänka på dig jag lovar ;) Pusss & Kram

Anonym sa...

hahah Att det var mkt trevligt här;P De åkte hem vi 2 typ, Angelica, Emelie o Sopiha ligger o sover;p eller så har de deckat :P haha


Vad ska du göra i helgen?? Pudsar

mikaela on 30 september 2009 kl. 15:59 sa...

Haha vad kul :)
Jag ska vara med John och sen ska vi fixa inför lo9ppisen. Den blir nog nästa helg förresten ;) hehe. SKa du göra? Pussss

Anonym sa...

Meeeeeen:P hehe jaa som ville leka med dig ^^ :D:D:DD:D: men det gick ju inte då :(

mikaela on 30 september 2009 kl. 22:22 sa...

Men jag vill leka med dig med. men är kanske inte upptagen hela helgen. Händer det nåt skoj dåå ? ;D

Anonym sa...

Nää det gör det inte :( Man kan gå runt o fula sig lite eller ngt:P heheh Sopiha slutar kl 8 på fredag :D:D Logga in lite oftare på msn ;) haha,, Ska klippa de jävla gräset imon haha :(

mikaela on 1 oktober 2009 kl. 14:36 sa...

Okej. Haha jag ska försöka ;) Daniel kommer nog med laptopen idag så då slipper jag slåss med John om datan ^^ hehe. Duktig du är ;)

Skicka en kommentar