måndag 14 september 2009

Filmtajm




Jag vet att jag har varit dålig på att blogga nu .. men det är bara för att det inte har hänt så mycket. John har varit här en dag sen har jag varit hos honom, kom precis hem. Skyndade mig till brevlådan när jag kom för trodde jag hade fått mina bilder, men icke. Så jag får vänta tills imon och hoppas att dem kommer då. Har fullt upp imon. Ska till neon sedan Af, när mamma kommer hem ska vi till Jens och fika och sedan ska jag till Johanna. Så fullt upp om sagt. Hade tänkt dra igång en film om en stund, blir antingen Another cinderella story eller Blue Crush .. får se.


Puss & Kram

2 kommentarer:

Frida sa...

Hoppas allt är bra med dig!
Kramar

Sophia Heidgert on 16 september 2009 kl. 19:43 sa...

Vilken såg du då?;)
Another cinerella story vill jag se!! och 1an med för den delen^^
Den andra filmen har jag redan sett och den e grymt bra!<3

Skicka en kommentar