onsdag 23 september 2009

Myspys


Har haft en mycket trevlig dag idag ! Det blev inte bara en fika utan två med älskade johanna. Först fikade vi innan mitt möte .. och sedan mötte jag även upp henne efter för hon var i stan och jag hade lite dötid innan jag skulle möta mamma innan IKEA. Så det blev en varm choklad på Condeco och hon tog kaffe :) Riktigt mys var det ! Tack för det <3


PS: Gammal bild.

Imorgon ska vi städa huset inför den första visningen som är på kvällen klockan 6 ! Det är nu 38 anmälda totalt :O helt sjukt !



3 kommentarer:

Brillisen on 23 september 2009 kl. 21:32 sa...

Att det var mkt trevligt :D:D Det får vi göra om!!! hah kom hem nu ;p jaa som skulle komma hem tidigt:P heheh <3333333333

mikaela on 23 september 2009 kl. 22:40 sa...

Att det va jaa ! Absolut :D hahaha det kunde jag nästan tänka mig ;) <333

Frida on 24 september 2009 kl. 12:44 sa...

Vi kan ju ha kafferep med bullar, fikakompis ;).haha
Kan jag ha sällskap med dig/er imon?
P&k

Skicka en kommentar