torsdag 10 september 2009

Shoppingdag i solen !


Hejhopp !

Jag har kommit in i en film period igen, den försvann ett tag men nu är den tillbaka :D har typ inte haft tid att kolla på film nu under sommaren, man har gjort så mycket annat roligt ! Men igår kollade jag på Baksmällan som jag berättade :) och sedan hittade jag Benjamin Buttons på datorn som jag helt har glömt bort. Men orkade bara kolla på halva igår .. så får se resten idag om jag hinner :) den är ju 2 timmar och 45 minuter lång ! Håller just nu på med att plocka undan & städa inför imorgon. Då kommer dem och ska fotografera huset innan det sedan ska läggas ut på hemnet. se .. om ni är nyfikna att kolla så kan jag uppdatera er om när det dyker upp :)

Idag har varit en helt underbar dag ! Känns som sommar igen fast det är september .. anna drog med mig till Kungsbacka där det blev lite shopping. Jag köpte mer nödvändiga saker som present till brorsan och sånt .. anna köpte bland annat en megasnygg skinnjacka med nitar på :D megasuperdupersnygg ! Jag hittade en del snygga plagg också men måste tänka på ekonomin tyvärr =/


förlåt men bilden är faktiskt fin anna ! <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar