torsdag 22 oktober 2009

Torsdag


God morgon !

Sitter på jobbcoach möte idag igen. Åkte direkt från Johanna hit. Riktigt segt var det att gå upp imorse. Gick och la mig sent men ändå tidigast av oss tre, det var jag, johanna och sophia. Hade det riktigt mys. Kollade på två filmer. Bedtime Stories och Smother, båda var faktiskt bra :) Kröp ner i sofforna med filt och godis och chips. Var riktigt skönt när det bara var vi 3 för en gångs skull. Händer inte ofta. Så tack för en underbar kväll flickor <3

Efter detta mötet ska jag hem och börja packa litegrann. Vi vill ha det mesta klart innan hon åker in till sjukhuset för hon kommer inte orka mycket sen. Men ska få lite hjälp idag och i helgen så det borde vi hinna :)

3 kommentarer:

Sophia Heidgert on 22 oktober 2009 kl. 23:34 sa...

Jaaa riktigt mycsigt va det:D<3
Nej Mela vi la ju oss tidigt,(fast på morgonen)^^;)<3 2½ filmer för mig^^ S.O.S med sällskapsresanxD<3
Love you<33

Brillisen on 23 oktober 2009 kl. 10:17 sa...

haha på Sophias svar:P


Att det var trevligt!! Det får vi allt göra om!

Idag är det Fredag och det betyder party!!! <33333333333333333333333333333

Anonym sa...

Heej! Vi pratade om att vi skulle sova över hos dig ngn dag denna vecka som kommer.

Mamma jobbar på måndag, så ja vet inte ifall det fest eller inte, ifall det inte blr, så kan jaa,

Tisdag- Kan jag :D

Onsdag- Är det utgång- alla får hänga med för de som vill:D

Torsdag- Jobbar mamma, då kan jaa också:D Men det blir ju danmark dagen efter, men det klarar jaa nog av ifall vi e uppe hela natten.

Pussar o kramar<333333333333333 till min älskligns Mikaela<33333333 / Johanna

Skicka en kommentar