måndag 26 oktober 2009

Sällskap


God morgon !

Vaknade precis så är fortfarande lite seg. Ska på jobbcoach idag igen. Sedan kanske möta upp Johanna och Angelica sen ska vi hem till mig och de ska sova här inatt :D Ska bli mysigt. Som jag har sagt innan så hatar jag att sova ensam fast nu är iofs Daniel här :P Men det känns inte så mkt tryggare ^^ haha.


Igår satt jag och pillade med blogg.se .. och så här blev mitt resultat - http://www.mikaelaoppenheim.blogg.se , Gå in och kika vettja och säg vad ni tycker. Jag vet inte om jag ska ha den nya eller denna gamla, beslutsångest som vanligt ;P

Ne nu ska jag ringa lite samtal och göra mig iordning. Cya later !

1 kommentarer:

Sophia Heidgert on 26 oktober 2009 kl. 13:46 sa...

Ha kvar båda;):D<3
men ni får ha det så kul o bäst då:D<3
älskar er<3

Skicka en kommentar