måndag 19 oktober 2009

Måndag


Nu har vi fått besked om när det blir. Hon åker in om ungefär en vecka och blir borta ungefär lika länge. Tyvärr så kommer vi inte hinna flytta allt tills dess. Men ska packa och köra ner så mycket som möjligt i helgen. Sen får resten bli efter att hon har kommit hem. Just nu vill jag bara få det överstökat men får hålla ut ett tag till. Hoppas bara att ingenting ska krångla till det mer för oss.

Idag har jag fikat med Johanna, Sophia, Ellinor och Diana på Linneas, Kungsmässan. De har tio års jubileum så allt kostade 10 kronor ! Så det blev billig fika idag :) Men vi hade tur som var där tidigt, sedan blev det en ganska rejäl kö ! Efter det åkte jag till Mölndal för Jobbcoachsaken och satt där tills klockan tickade 3. Tog en sväng i Gbg sedan åkte jag hem. Har packat lite grejer i Daniels rum. Nu ska jag göra lite te och kolla på tv :)

Ellinor & Johanna / Diana & Sophia

Hoppas ni haft en trevlig måndag !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar