söndag 4 oktober 2009

Söndag


Hejhopp !

Hade en underbar kväll med min älskling igår. Kom äntligen dit efter massa krångel med bussar och skit. Dem va verkligen emot mig igår. Men fick träffa min underbara Johanna på köpet :D Det är aldrig fel ^^ Iallafall så hade älsklingen gjort mat och dessert till os när jag kom :) Satt och åt och pratade nästan en timme. Sedan gick vi en runda upp till våran nya lägenhet ( inte min och hans tyvärr ) Men den jag, mamma och daniel ska flytta till. Nu står det Oppenheim på brevlådan och vi hade fått post ^^ Mest reklam men ändå ;P Känns lite skumt. Från och med igår är inte vårat hus vårat. Fast de flyttar ju inte in förrän i början av december. Sedan åt vi en mkt god äpplepaj som älsklingen hade bakat och såg på film :) Älskar dig gullet <3



Nu ska vi snart åka iväg in till stan. Ska äta på restaurang allihopa och fira litegrann :) Kommer bli mys fast vädret är ju inte så roligt dock !

TTYL !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar