torsdag 15 oktober 2009

Torsdag


Trööött som tuusan är jag ! Det blev inte mycket sömn inatt nej. Istället för att åka hem från Johanna stannade jag där över natten. Eftersom jag ändå skulle iväg nu på morgonen. Men sen är det ju det där med att sova när man är med kompisar, av erfarenhet brukar det inte gå så bra. Åt iallafall en god middag nummer två för mig. Sedan drog nästan hela gänget vid 11 tiden. Det var sedan bara jag, Johanna, Erika och Malin kvar. Satt vid datan, åt paj och ringde och grattade Emmelie vid 12 slaget. Sedan gick E & M ganska snabbt och lade sig. Johanna började baka kladdkaka halv 3 på natten som hon skulle överraska Emmelie med på morgonen. Kunde så klart inte sova efter det så låg och tjöta en bra stund om allt mellan himmel och jord. När vi väl blev tysta så slumrade man till litegrann men vaknade ändå då och då fram tills klockan blev 6 och Johannas alarm ringde. Då var man seg kan jag lova. Och det är jag fortfarande. Slutar om 25 minuter ungefär. Har fått gjort lite nytta iallafall. Men längtar efter sängen nu.

Tack för en trevlig kväll/natt <3

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha Taaacck de ssmmaaa<3333333, Jaaag är döds förkyld;P haha, Emelie blev jätte glad:D, Den tog snabbt slut, haha, sedan såå halv 12, så sov jaa till kl var halv 6:D:D o e fortfarande sjuk..., Jaa kunnde inte prata i skolan, såå alla garva:P hhha <3333333 Ses imon, Älskar min bäste vän

Skicka en kommentar