onsdag 7 oktober 2009

Grattis mamma !




Jag är kanske lite sent ute men vill skriva ett Grattis till min mor som fyller år idag ! Den sista gästen gick precis. Vi har haft ett litet tårtkalas :) Alltid trevligt att träffa släkten. Idag har jag även varit på ett möte som varade ungefär 5 minuter .. sedan drog jag vidare till kållered för att köpa present till mammsen. Bättre sent än aldrig. Det blev iallafall ett collage typ med bilder på mig och Daniel när vi var små :) Hon har pratat om att hon vill ha de det senaste. Så glad blev hon :) Av Daniel fick hon en rattmuff, haha hon är beroende av de jäklarna :P Så har inte haft mycket tid framför datan idag. Ska nog inte stanna här heller ska se om dte är något bra på tv :)

Tjingeling !

1 kommentarer:

Sophia Heidgert on 8 oktober 2009 kl. 00:39 sa...

Grattis till Mamma Christina:) (om hon stavas så^^) puss

Skicka en kommentar