söndag 9 augusti 2009

Kuuul !


Jaa för kuuul hade vi verkligen igår ! :D Millan inledde kvällen med en lite vältning där hon fastnade upp och ner i typ 10 sekunder innan hon föll ihop på golvet ! haha, det fanns nog ingen som inteee gapflabbade. Vilken skadeglädje man har egentligen. Fick sedan massa good mat, fajitas :) och efter det en mycket sölig men god tårta !

Sedan partade vi på fram tills vi skulle ta bussen vid elva tiden in till Kba och krogen. Lika segt där som vanligt, tycker jag iallafall ;) Men träffade på Therese ( min brors sambo ) på stationen sedan när vi skulle åka hem. Hon hade varit på Madonna ..

Ska snart sätta mig på bussen - tåget - bussen hem. Hoppas ni får en trevlig dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min goda tårta:D:D:D:D, hahaa lite lös, men ändå ;) jaa tkr att vi kunnde ha stanat hemma hos henne! :D ses snart ;)mvh Städerskan ;)

Louise on 10 augusti 2009 kl. 13:25 sa...

Haha, o detta missade jag:(

Skicka en kommentar