torsdag 20 augusti 2009

Gbg


Vaaaarmt ! men man ska väl inte klaga nu när det äntligen är fint väder .. önskar bara att man kunde åka och ta sig ett dopp. Kan, kan man la men inte så kul att göra det ensam kanske .. Jag och älsklingen har varit inne i Gbg hela dan. Gjorde ett ärende och sedan var vi hemma hos hans mormor ett tag. Åt luch och fikade lite :) Mysigt var det. Händer nästan aldrig att vi åker dit ensamma. men tycker det är kul för har ju inga egna mor eller farföräldrar. Så jag lånar hans ;) tihi.


Men nu sitter jag här hemma ensam igen, eller aa mammsen och daniel är ju här. Men ska nog hjälpa mammsen att röja lite därute. Antagligen blir det nog så att vi kommer sälja huset väldigt snart och chansa på att vi hittar något inom de 3 månaderna man har på sig att flytta. Annars får jag bo hos John och mamma någon annanstans. På något sätt löser det väl dig. För vi kommer inte klara vintern annars. Blir för hög kostnad när man har värmen på.

Puss och kram, ses på stan ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nääää, du får värklingen inte skriva sååå!!! Jag blir ju tårögd! :(,,, Men det är ju för erat bästa o inte mitt:P. Du får bo hos mig ifall du vill ;), Det e ju så många rum över här:p hehe:D Har bara sovit två timmar inatt
3-5, :2@:@ :(
Sååå det kommer bli mkt damp på Nrj idaa:P :D:D , Eller en stående Johanna :P Hörs sedan <33333333

mela on 21 augusti 2009 kl. 12:21 sa...

jag vet tycker inte heller det är kul men så är verkligheten ibland, grym :(
Vad gullig du är :D
Men Johanna ! hur kommer detta sig? Du får dricka mkt kaffe idag då ;) utan mjölk ;) hehe.
Puss & Kram, ses snart !

Skicka en kommentar