tisdag 25 augusti 2009

Yummie


Sitter här och mumsar på godis som jag har fått av Johanna som tack för att jag har hjälpt henne med att fixa fotoalbum. Hon var här precis och hämtade dem .. hon vet hur kul jag tycker det är att hålla på med sånt så hade verkligen inte behövt något som tack men måste erkänna att jag faktiskt var sugen på lite godis ;) trevligt att få prata med henne i ca 2 min iallafall ;)



Har varit med älsklingen hela dagen, tog en cykeltur upp till Lygnern .. hade tänkt bada men jag pallade inte att doppa mig i det iskalla vattnet. Kom bara till magen sen klarade jag inte mer. Har ju inte badat än i år så jag skäms faktiskt lite .. har aldrig hänt förut, Jag ÄLSKAR att bada ! men inte när det är kallt ;)

Hoppas ni har det bra !

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahaah :D:D:D <3333333333 // Godisälskaren ;)

Skicka en kommentar