torsdag 9 april 2009

ullared bland annat ..


Ja, de senaste dagarna har jag faktiskt inte hunnit med att skriva i bloggen. Men nu har jag massor med tid ! I tisdags hände iofs inte så mycket. Jag var hemma hos John. Sen åkte jag hem på kvällen för ovanlighetens skull. Anledningen var för att Jag, mamma, Sophia och Ida skulle åka till Ullared dagen efter :D alltså igår ;) .. och det var riktigt kul ! Och jag fick köpt litegrann iallafall, bland annat en kjol och en väska till balen, jättesöööt !

Vi kom hem vid6 tiden igen. Sedan hann jag inte mer än att byta om och försöka få bort min huvudvärk innan jag skulle iväg igen, till Johanna med Sophia och lite annat folk var där oxå :) Det var riktigt trevligt men jag stannade inte så länge för bussarna går ju inte hur länge som helst på vardagar .. Så jag åkte till Älsklingen och sov där <3

Imorse fick jag gå upp tidigt, hade tid på ungdomsmottagningen. Sedan köpte jag lite roliga grejer på Netto att dekorera fotoalbum med. Efter det åkte jag hem, har sen läst i min bok som jag snart har läst ut sen igår kväll xD Och laddat ner En shopaholics bekännelser. Så det blir väl kolla på den snart, men ikväll blir det Australia som mammsen köpte igår !
Blev sedan en tripp tillbaka till Kållered med Sophia för att köpa kattmat och kollade på lite annat smått och gott ;)

Hoppas ni har ett bra lov ! Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar