måndag 13 april 2009

Måndag


Hallåå !

Söndagen var riktigt mysig. Bror min var här och fick lekt lite med Olivia & Linnea och sedan kröp vi ner i soffan och kollade på barnprogram. Riktigt mys. På kvällen åkte vi hem till André och jag, älskligen och han satt på balkongen och hade det mys. Lite kallt dock ! Men det stod man ut med, en stund iallafall .. haha.

Idag har jag fikat med Johanna och Millan :) Riktigt roligt ! Blev också en tripp till "killen" på Ica för att lösa in en tialott, sen hittade vi en mobil som Johanna antagligen ska köpa :D som jag kommer snooo ;) höhö. Efter det åkte jag hem till John och åt en supergod middag och glass till efterrätt. Nu sitter jag hemma i min goa säng och ska snart sova, ska ju upp vid 5 imorgon igen. Tillbaka till verkligheten ..

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar