lördag 25 april 2009

Myspys


Hejhejhej och åter hej ! ;D

Helgen har börjat otroligt bra med skönt väder och trevligt sällskap :) Igår var jag först på praktiken men fick sluta tidigt för det va ingen lunch .. gick runt lite i stan och försökte hitta en studentklänning men det gick inte så vidare bra :/ börjar känna mig lite lagom stressad nu eftersom jag varken har balklänning eller studentklänning. Men kommer säkert hitta något till slut.

Sedan träffade jag annaa och vi kollade på när hennes lag spelade match mot Kållered. Och dem vann med 10-2 :D inte dåligt ;) Sedan var vi hos anna en stund och senare på kvällen bar det av in till stan till Boluevard med Elin, Emma, Linnea och Sara. Hade jättekul hela kvällen, Tack för det !


Sov rätt länge idag även fast det har varit fint väder.. Var ju nästan uppe i 24 timmar igår. Sen har vi vart hemma hos mig och ätit grillat och myst :) Nu ska vi kolla på en film som börjar på tv.

Om det är fint väder imorgon vilket jag tror så ska jag och john försöka hitta på något mysigt :) <3

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar