måndag 6 april 2009

Påsklov


Finns inget bättre än loov ! Det trista är att det här blir det sista lovet vi kommer att ha. That suuucks ! Helgen har inte varit så jätte händelserik. I lördags var det strålande väder och jag satt ute i solen och myste. Sedan blev det en tripp in till stan på kvällen och åt middag på Pasta + :) väldigt gott och trevligt. Igår var jag med Sötnos hela dagen. Vädret var lite sämre så det blev ingen promenad som tänkt. Istället kollade vi på film på kvällen. Shooter, den var faktiskt riktigt bra !

Sötnosen sov över igår igen men åkte iväg tidigt idag för han skulle till Kompetenscentrum. Så jag fick sova vidare ensam .. Sen har jag inte gjort så mycket. Pratade med anna på msn så jag ska dit alldeles strax. Det blir nog en tripp ner till ica och kööpa glass :D höhö.

Nej nu ska jag dra mig ner till bussen, ha en bra dag !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar