onsdag 22 april 2009

Studentfest




usch vad tiden går fort .. Det är redan onsdag och 3 dagar på praktiken har avklarats denna veckan.

I måndags fick jag börja extra tidigt för att jag var tvungen att gå tidigare. Skulle till skolan och köpa biljett till studentfesten. När vi kommer dit hör vi rykten om att dem som ska sälja biljetterna har gått hem?! Så Mekel ringde till en av tjejerna och det visade sig att hon var på Aranäs och hon fick inte tag i någon ersättare. Det är ju nästan så att man blir galen ! iallafall så tack vare Mekel så fick hon ett ultimatum, antingen lägga undan ca 20 biljetter till oss eftersom de flesta av oss tagit ledigt för att komma dit den dagen .. eller så fick hon helt enkelt pallra sig dit. Och det gjorde hon, bara en halvtimme sen. Men vi fick våra biljetter till slut iallafall.

Jag vet inte hur jag lyckades men jag försov mig imorse. Vaknade av att telefonen ringde klockan halv 8. Det va Sandra såklart. Eftersom dem hade rätt mycket och göra fick jag pallra mig dit så fort jag kunde. Skönt med lite sovmorgon iallafall ;) hehe.

Ha det bra, Hälsningar M.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar