onsdag 1 april 2009

Sooool !


Helt underbart väder har det varit idag ! Nu börjar man verkligen få vårkänslor :)

Idag hade vi nationellt prov i Svenska B. Det gick rätt bra, tror jag iallafall. Kändes helt okej ! Efteråt drog vi till Kungs och det blev även lite glass på glasscafét, myys va det iallafall. Sen hade vi klassmöte, satt utanför entrén vilket .. mysigt, och det var sjukt varmt ! Kändes som sommar nästan. Mötet gick rätt snabbt, sen frågade Sophia om jag ville följa med till Kållered och det gjorde jag för hade inte så mkt annat för mig. Så vi gick runt där en stund och så :) trevligt trevligt. Efetr det åkte jag hem och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Bara slappat och kollat på tv.

Imorgon blir det tillbaka till praktiken !

Ha det bra, Pussss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar