söndag 15 mars 2009

Slappis


Efter en helg med fullt upp är det riktigt skönt att komma hem och bara sitta i soffan och slappa. Har varit hos John hela helgen. I fredags hade vi middag hemma hos honom med hans mamma, mormor, moster och Anders. Det blev potatisgratäng och biff :) muums.

Igår blev det överraskningsfest för Alexander som fyllde 30 år. Kan säga att han såg väldigt chockad ut när han kom in i rummet där alla stod. Det blev ännu mer god mat och efterrätt ! Musiken som spelades var sådär, så till slut blev det lite segt när man hade suttit där ett tag .. men det var iallafall kul att vara där :)

Imorse klippte jag Johns hår med Andrés rakapparat :D Det låter som att han är flintis nu men så är det inte riktigt. Det finns ju olika storlekar på sånna där .. hehe. Sen åkte vi på kalas för Malin, Andrés flickvän fyller år :) Fick jättegod tårta !!! Det var trevligt, Jag och Sötnos tog en liten promenad oxå innan jag skulle med tåget hem ..

Nu sitter jag här, äntligen hemma. Man längtar verkligen hem efter några dagar borta.
Imorgon är vi lediga, sköönt ! Då ska jag verkligen slappa ;)
På tisdag blir det antagligen Ullared :D

Kissssses <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar