söndag 8 mars 2009

John Berntsson <3


hejhopp :)

är såå trött på att vara sjuuuk ! Det börjar ge sig lite nu men är fortfarande förkyld. Hate iit ! Imorgon är vi egentligen lediga men min handledare har bokat in ett möte om mitt projektarbete igen .. blää. Så får dra mig till skolan för att sitta och prata med henne i en kvart och sen hem igen. Seeeegt !

Examensmiddagen i torsdags gick braa :) Juryn gav mycket kritik, både dålig och bra men det är ju det som är meningen. Hoppas att man får hyfsat betyg iallafall. Vet inte hur det gick för mig än men det kändes bra iallafall. Får se vad Peter och Robban säger. Riktigt kul var det iallafall :)

I fredags var jag och Johanna på tjejmiddag hos Lollo :) och sedan blev det utgång i Kungsbacka .. riktigt kul var det :) Sophia gjorde oss sällskap sen oxåå :D Mötte sedan John som hade bart ute med grabbsen i Göteborg. Så vi åkte hem till mig och sov där. Igår hade vi myskväll. Jag lagade fajitas och sedan blev det glass, melodifestivalen, Asti och sen kollade vi på film. Jättemysigt <3

See ya, Hälsningar M.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar