söndag 22 mars 2009

Party party


Jag hade hur kul som helst i fredags :D Det började med att Sophia följde med mig hem efter skolan. Vi kollade på film, åt middag och godis. Johanna hade tjötat hela dagen om att vi skulle följa med ut på krogen. Så vi bestämde till slut att vi skulle följa med, det är ju alltid kul. Louise och Frida skulle med oxå :) Så vi gjorde oss i ordning och åkte hem till Johanna på förfest ! Hade sjukt kul :D Tog sedan bussen till Kungsbacka, Gick först till Rumpan och sedan mingel. Dansade gärnet hela natten .. snacka om att jag har träningsvärk i benen nu ! Men sjukt kul hade vi :D

Igår var vi på Johns brors spelning i Göteborg. Så duktiga är dem :) Åkte sen 6 pers hem i bilen, liiite trångt ^^

Sista veckan nu i skolan sen är det praktik som gäller, hamnade på Hotell Panorama. Blir nog rooligt hoppas jag. Sophia är i köket och jag i serveringen så man får sällskap på vägen dit och hem iallafall :) Du är underbar gumman <3

Och Ida nästa gång ska du med ut och dansa loss med oss ;) så det så ! <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar