fredag 27 mars 2009

Helg


helg igen nu dåå . Under veckan har det inte hänt så mkt. Vi har haft typ 1 lektion varje dag. Sen har jag vart lite med John, tagit en prommis med anna :) shoppat skor :D Det blev ett par Fred Perry skor istället för ett par vagabond som jag kollade på först. Men dem hade en konstig höjd så dem skavde på knölarna :( synd för dem var grymt snygga ! Och idag medans jag gick runt på Kungs under tiden John var på Kompetenscentrum hittade jag ett par svarta pumps på rea på Din Sko .. så det blev att jag köpte dem oxå :) och jag är helnööjd :D Ikväll ska vi ha det mys med film och massa godis :) Imorgon blir det antingen ungång med Johanna och resten eller filmkväll hos André .. hm svåårt val. Jag får se imon vad jag känner för men det är ju alltid lika kul att daaaansa :D

Pussochkram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar