söndag 29 mars 2009

Shake it


Jahaja .. gårdagen blev lite av både och. Var hos André först .. Åt good mat och kollade på nya bond filmen :) men tyckte änna att den förra var bättre faktiskt. Sedan mötte jag Johanna och dem på krogen. Blev rumpan först och sen mingel som vanligt ^^ Folk var rätt sega med att börja dansaa, man vill ju inte vara den som är först med att ställa sig på det tomma dansgolvet direkt. Men sedan blev det lite dans iallafall och sedan fick jag skjuts hem. Kändes faktiskt skönt att slippa ta bussen med alla fulla idioter på. Men förlåt Frida för att jag inte höll dig sällskap ..

Imorgon börjar praktiken och det känns som att det är fjärilar som har krig i min mage ! Så nervös är jag .. Men så är det ju alltid när man kommer till ett nytt ställe .. Men är säker på att det kommer gå bra, har ju Sandra som hjälper mig ;) Och Underbarasta Sophia i köket :D

Köööösss !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar