onsdag 4 mars 2009

sjuk


Jag vet, jag är urkass på att uppdatera ..

Det är inte mycket som har hänt de senaste dagarna .. var på kalas i söndags för brorsans tvillingar fyllde år när dem var i Thailand. Även jag fyllde år när dem var borta så till och med jag fick lite presenter och blev sjungen för :) trevligt trevligt.

I måndags var man ledig som vanligt. Igår var vi egentligen oxå lediga, men som sagt så är dem ju världskassa på att informera på min kära skola. Så vi gick dit, trodde vi skulle få provlaga lite av det vi ska tillaga till middagen på torsdag. Men icke. Men vi fick iallafall djort lite nytta ändå. Hämtade studentmössan oxå ! wihooo.

Imorse mådde jag inte alls bra. Hade ingen ork alls, ont i huvudet och förkyld. Men skulle träffa anna idag, så såg till att jag mådde lite bättre :) Sen tog vi en sköön promenad. Fast nu är jag nästan mer förkyld och har ont i halsen :/ Men imorgon har vi det praktiska provet - studentmiddaggen. Så till skolan måste man gå ändå. Har iallafall myst till det lite med te och har kollat på film :) så det blir bara slappa resten av kvällen.

Pussochkram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar