torsdag 30 oktober 2008

Torsdag


Hello hello !

Igår var jag typ hemma hela dagen, sen kom Sötnos efter sin jobbintervju. Lyckades ramla i trappan hemma så nu är min rumpa helt blå för dem som vill veta. Haha. Åkte sedan hem till Sötnos. Sötnos mamma fick ett samtal och då hade Sötnos bror ramlat och skadat benet på jobbet så fick åka i racerfart för att köra honom till akuten. Fast släppte av mig och Sötnos hemma först så vi började med tacos som vi skulle äta =) Mumsigt.

Idag har vi gjort lite ärenden. Har fixat ett nytt bankomatkort, behövde uppgradera mig lite. Och nu sitter vi hos André och Malin. Killarna spelar tv spel såklart.

Imorgon ska vi äta middag hos Sötnos :D För att fira mig och Sötnos, lite i efterskott men ändåå :)

Hälsningar M.

1 kommentarer:

Unknown on 31 oktober 2008 kl. 01:26 sa...

Det kommer bli mysigt :D :D <3

Skicka en kommentar