fredag 24 oktober 2008

Fullt upp


Asså nu är det riktigt dåligt, sist jag skev var drygt en vecka sedan ! shame on me. Men vi har så sjukt mycket i skolan plus att man ska hinna med annat. Men en liten uppdatering vad som har hänt senaste veckan.

  • 2 prov, ena gick hyfsat andra braa :D
  • 2 redovisningar som båda gick bra i think, även fast jag hatar muntlig redovisning, men vem gör inte det?
  • Klassfest & 2 års fest för mig och min Sötnos förra helgen. Båda var riktigt kul !
  • Inhandlat lite nya grejjer, skor + svart fluga till jobbet, vinterskor (fodrade stövlar), en klänning och ett par örhängen :)
  • Johns bror har flyttat in i deras nya lägenhet i Söderstaden vid Aranäs. Så jäääkla orättvist ! Det är sjukt fint och önskar att jag och Sötnos fick bo där ! :( <3

Det är väl det mesta som har hänt tror jag. Varit fullt upp med andra ord. Imorgon ska jag jobba och sedan blir det myskväll med min älskling <3

Längtar tills bion på måndag med Sophia och Ida då vi ska se High School Musical 3 :D !


0 kommentarer:

Skicka en kommentar