tisdag 28 oktober 2008

High School Musical 3


Kom nyss hem från från ett otroligt roligt biobesök med Ida och Sophia ! Kollade på High School Musical 3, grymt bra måste jag säga :) ! Fick även träffa lilla Emily på Lindome station i väntan på tåget. Jättekul, har inte träffat henne på evigheter. Så det va mys ! Det var längesen man spenderade somrarna med Emme, Sandra och Minna. Och borta i Torestorp .. Lyrön ! Det är något man aldrig kommer glömma.

Imorgon blir det leka med annipann ! :D blir kanske ett biobesök till :) myspys.

Resten av veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Men det finns vissa grejer jag vet att jag skulle vilja göra iallafall. Hoppas på att det kan bli en riktigt rolig vecka :)

Har dock lite panik över att jag har glömt läxpapper i skolan som jag har förhör på på måndag när det är tillbax till skolan. Men det löser sig på något sätt.

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar