söndag 2 november 2008

Lovet slut


Sista dagen på lovet har spenderats på jobbet. Och nu sitter jag hemma i soffan med min underbara sötnos och kollar film :) Det var riktigt kaos på jobbet idag. Iallafall när vi hade slutat. Var meningen att jag skulle med tåget som går kvart i 6 från centralen. Men så blev det inte. Tack vare att jag och Frida inte kom in på Estrad för jag hade mina saker där. Hade 20 min kvar till tåget gick, Så fick springa och låna Zoricas nyckelkort. Hämta grejerna, logga ut på datan, gick ut och upptäckte att Frida hade glömt sin mobil i personalrummet, insåg då att inte en chans att jag kommer hinna med tåget. Så fick gå tilbaka upp och sen springa och lämna tillbaka nyckeln till Zorica. Har aldrig känt mig så stressad innan, haha. Det va så galet så vi sprang och skrattade samtidigt. Haha. Men slutade med att jag fick ta nästa tåg och stackars Sötnos fick vänta på mig en halvtimme ute i kylan.


Igår var det mys hemma hos anna med taacos, kakor och fiiilm ! Kollade på Gustaf och High School Musical 2 :D Tack för en urmysig kväll <3


Imorgon blir det tillbaka till skolan, jipppie .. or noot.


Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar