onsdag 1 oktober 2008

happyyy


Känner mig så jäkla glad för det jag har. En underbar familj, en pojkvän som är världens underbaraste, och vänner som finns där för en. Blev precis hämtad på stationen. Samtalsämnet kom in på pengar och huset och att det kommer bli omöjligt för oss att bo kvar här så länge till. Eftersom mamma är sjukskriven får hon inte lika mycket pengar som hennes lön låg på innan. Så just nu känns det lite deppigt för har ju ändå bott här hela mitt liv. Men samtidigt får man se det som en möjlighet. Om vi säljer huset och flyttar in i ett mindre kommer man ha massa pengar över och man kan göra andra saker som är roligt istället som att resa. Och det tycker jag mamma förtjänar efter allt slit.Så jag klandrar henne inte för att vilja flytta, någon gång blir det ju ändå att man lämnar sitt barndomshem. Förhoppningsvis vänjer man sig vid att inte bo här längre.


Men med tanke på mer aktuella saker så har vi sjukt mycket läxor just nu. Jag funderar på att hoppa av Engelska B. Det är så sjukt mycket att göra och det är mycket som krävs. Men jag vet inte. Får fundera på det. Igår var jag med min annapannaa, veery najs. Även om man inte kunde ta en prommis pga vädret =/ men det var mysigt ändååå :D hihi.

Idag åkte jag till Sötnos efter skolan. Somnade en stund så vaknade inte förrän klockan 6 typ och då kurrade magen rätt rejält. Var typ inte så god mat i Bamba. Så fick proppa i mig lite mackor. Senare kom Sötnos morsa, André och Malin hem från IKEA så då blev det middag och såå :) Myspyys.

I helgen blir det jobba jobba jobba. Får inte sova på morgonen :( Men ska banneme hoppa ner i sängen så fort jag kommer hem efter jobbet. Men göött att få lite extraapengar, det behövs.

Nu ska det pluggas lite innan jag ska naaana :)


Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar