torsdag 16 oktober 2008

Förlåt


Det händer inte så mycket i min blogg nuförtiden. Beror på att vi har så sjukt mycket i skolan + att man ska hinna med pojkvännen och vännerna på fritiden. Känns som att jag inte har enda lugn stund. Inte för att det inte är roligt men ibland önskar man att man kunde bara slappna av. I helgen blir det också full gång. Imorgon ska jag på klassfest hos Sandra och på lördag firar jag och Sötnos 2 år :) <3 Då ska vi ha fest hemma hos honom, kommer massa trevligt foolk ! Längtar som tusan. Hade behövt jobba med men det får sparas till nästa helg och lovet.

Idag var jag och Sötnos och åt pizza på Tio Pepe, såå sjukt gott där! :D yummi. Riktigt mys var det med :) <3

Nu ska jag ta och nana, är sjuukt trött !

Hälsningar M.

1 kommentarer:

Unknown on 17 oktober 2008 kl. 04:27 sa...

Längtar som fan!!!!!!! :D :D

Det va jättemysigt,deras pizza är SJUKT JÄVLA CP GOD :D <3

Skicka en kommentar