tisdag 18 november 2008

Tankar


Jag är så glad att jag slipper det falska, det som gjorde att jag kände mig uttnyttjad och fick mig att må dåligt. För inte ens jag förtjänar det, det gör ingen. Jag tycker att det är så lågt av en person att behandla en så. Jag kommer ALDRIG glömma det någonsin. Och kommer aldrig låta mig själv bli behandlad så igen. Det är en sak som är säker. Är glad för att jag har äkta vänner som alltid finns där för en. Ni är underbara.

Idag var det en tjej här för att värdera vårat hus. Hon tyckte att det var jättefint och att det var ett unikt och speciellt hus. Känns kul när någon säger så :D men inte kul att man måste flytta. Får reda på summan imon iallafall. Spännande. Rätt sjukt ändå för om man räknar så som med andra hus så har vi 7 rum och kök, det är rätt stort lixom :O knääppt.

På fredag ska vi på julmarknad :) kommer nog bli mys ! På lördag ska jag jobba, känns lagom segt ..

Mamma ska in på operation på måndag, kommer vara borta i minst en vecka. Känns lite nervöst men det går nog bra, hon slapp operera lungan iallafall. Så man får gärna komma hit och hålla mig sällskap med kissekatterna :)

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar