fredag 21 november 2008

Julmarknad


Äntligen helg ! Idag har jag varit i skolan, och sen drog vi på julmarknad på tjolöholm :D väldigt mys, mycket folk och sjuuukt kallt ! Längtar ännu mer till juuul nu ! ;) hehe.

Ska jobba imon, sen ska vi åka och lämna in min mobil :) Den är typ helt cp så får hoppas att dem kan fixa den .. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Är ledig måndag, tisdag & onsdag nästa vecka. Grymt skönt ! På Onsdag kommer Sophia och Ida hit och på Torsdag ska Annaa komma :) Resten av dagarna ska min Sötnos sova hos mig. Mamma är ju som sagt borta hela veckan på sjukhuset .. Lillebroor kanske kommer vara här lite med :) hope soo, sällskap är aldrig fel. Fick fotona som jag hade betsällt gratis häromdan så sitter och sätter in 100 kort i mitt fotoalbum just nu. Känns som att det kommer ta ett tag eftersom jag måste sätta dit massa klisterlappar på varje foto. Seeegt, men det blir nog bra när det är klart :)

cya later, Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar