onsdag 19 november 2008

längtan


Glömde ju av igår att säga att jag och min Sötnos hade 2 år och 1 månad ! tiden går sjukt fort och älskar dig fortfarande lika mycket som alltid <3

Imorgon kommer mardrömsdagen. Från 8.35 till 16.40 är det skola som gäller. Alkoholen är iofs inställd men behöver ju knappast mer håltimmor, det räcker med dem vi har ! Börja bli trött på teori nu, som tur är é det inte så jättelång tid kvar tills vi kommer in i köket. Då blir det julbord :D kommer nog bli kul. Kommer kännas konstigt med en ny grupp iofs. Älskade min grupp innan ! Men nu är det ju så att dem som har valt servering har ju bara det och inget annat. Det är ju skönt att slippa kök iallafall. Haha, Peter hade dödat mig om han hade läst det här.. blev nästan dödad av bara blicken när jag sa att jag hade valt servering.

Btw ! Jag borde ta det lugnt med julklappshandlandet. Är nästan redan klar med det mesta. Har inte kunnat låta bli för tycker det är så kuul :D Och längtar till julen som bara den !

Saknar min Sötnos jättemycket !!!! <3

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar