söndag 17 maj 2009

Yaaay :D


shalalalalaaa !

någon som kollade på Eurovision Song Contest igår? Det gjorde jag. Och tycker att rätt bidrag vann :) Dem var favoriter redam innan och slog dessutom poängrekord. Man visste ju redan efter det första 10 minuterna att han skulle vinna. Helt sjukt att det var så överlägset egentligen. Kunde gått bättre för Sverige dock ...

I fredags hade jag väldigt kul :D Jag fick köpt de sista sakerna till balen efter att vi hade hämtat balbiljetten. Köpte örhängen och lösnaglar och 2 små slöta hårklämmor som en bonus. Inte till balen dock. Sedan på kvällen drog jag till Johanna där de skulle grilla och hade det jättemysigt :) Alltid roligt med er tjejer :) <3 Drog sedan vidare till Krogen som blev mindre lyckat. Och fyy tusan vad kallt det var ! Jädra Lollo som låg hemma i sin säng och sov ;) Det var tur att varken du eller Sophia följde med kan jag säga ;P jaja, men i övrigt var det naaajs.

Idag ska jag bara slappa för imorgon blir det praktik igen. Men har bara 3 dagar på praktiken denna veckan sen blir det ledigt i 6 dagar ! Balen nästa måndag juu :D

Ha det bra ! Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar