söndag 3 maj 2009

Långhelg


Wii, har varit sjukt skönt med långhelg !

Valborgsmässoafton blev en tripp in till Göteborg och kollade på Cortegen. Det var sjukt mycket folk där ! Stannade inte så jättelänge. Kände sedan för att bara åka hem och mysa så det gjorde vi. På fredagen blev det till slut att vi grillade vid Lygnern efter mycket krångel. Men det blev riktigt mysigt iallafall.

Igår var det fullt upp hela dagen. Först fikade jag i stan med Johanna & Cacye. Kollade även i lite affärer efter en studentklänning till Johanna. Hittade inte så mycket dock. Sedan åkte vi tillbaka till Kungsbacka. Jag gick lite på Kungsmässan tills det blev dags för middag på Esters med mamma, storebror & hans sambo Therese + tvillingarna. Och Therese föräldrar och lillebror. Det var jättetrevligt och god mat :D Sedan fick jag en Olivia och en Linnea som höll mig i handen på vägen till bilen. Hihi, såå sööta är dem! <3

Idag ska jag åka hem för imorgon blir det upp tidigt till praktiken igen !

Hälsningar M.





0 kommentarer:

Skicka en kommentar