söndag 10 maj 2009

HEELG


Tjoosan :)

Nu är det dags att sammanfatta helgen. Har haft mycket för mig och har inte hunnit skriva direkt. Men i fredags var iallafall jag och Sötnos hos honom ett tag. Åt sedan middag hemma hos André .. blev lite försenade så åkte sedan till Sandra och Deas fest i Åsa vid 10 tiden. Och där var det rätt kul, träffade Emily som man inte har pratat med på ett tag. Men vi stannade inte så länge, var rätt trött och så.

Igår skulle jag och sophia hem till mig för mamma skulle hjälpa henne med att sy upp hennes studentklänningn. Sen på eftermiddagen fick vi sms från Millan om att hon skulle ha grilkväll så då drog vi dit :D Och även Johanna, Lollo och Erika. Riktigt trevligt var det ! Satt och tjötade och åt maat och goodis :) Sedan drog vi och jag åkte hem till Älsklingen och sov där.

Idag vet jag inte vad som händer förutom att jag ska hem sen.
Imorgon blir det praktik igen.

Hälsningar M.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar