måndag 11 maj 2009

Kaaaaos


herrejösses vilken daaag !

Efter praktiken skulle vi till banken för att fixa problemet med mitt kort, skulle köpa örhängen på Glitter i torsdags och det funkade inte. Drog kortet 3 ggr men det funkade inte någon av gångerna. Så jag fick gå utan några örhängen. Sen visade det sig att pengarna hade dragits ändå .. 3 ggr om så jag hade 360 kr minus !! Jag var inte så glad då kan jag säga ! Så mamma gick in på banken innan mig för hon kom dit innan. Visade sig att det hade vart något krångel med deras system den dagen så det var därför inte kortet funkade men beloppet hade dragits ändå. Men tydligen ska det komma tillbaka någon gång denna veckan. Nackdelen är att nu har jag ju nästan inga pengar kvar på kontot. Menmen får la hoppas att det går snabbt.

Dessutom hade min studentklänning kommit idag, men FEL jävla klänning ! Dem hade felpaketerat så nu får jag vänta ytterligare några dagar innan den rätta klänningen kommer. ALLT går fel idag :P

Ikväll ska jag bara slaaappaa !

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar