fredag 30 januari 2009

Helg !





Nu är dagen här som jag har längtat efter hela veckan. Känner mig sjukt sleten efter bara 3 dagar i restaurangen. Hur man nu lyckas med det men mycket sömn har man inte fått känns det som. Veckan har bestått av mycket konflikter och dåligt humör i skolan. Men det är så det är och nu har vi iallafall ordnat ett bra system så man inte ska behöva tjafsa om det ena och det andra, får hoppas att det blir bättre nästa vecka. Hjälpte inte direkt att det kom in en sur jäkla tant idag som det första hon gjorde var att klaga på att hon hade fått en dåligt bord. Man kan ju undra hur folk tänker ibland.

Just nu sitter jag hos Anna (hon äter middag med sin familj) så jag tänkte passa på att skriva lite :) har kollat på en jättebra film som vi snart ska se slutet på ! myspys. Idag kommer jag nog inte lägga mig så jättesent, är hur trött som helst !

Imorgon ska Söötnos laga middag till mig och sen ska vi kolla på film och ha det mysigt :) Längtar!

Pussochkram


0 kommentarer:

Skicka en kommentar