tisdag 20 januari 2009

Tisdag


Ja då var den enda lektionen man hade idag över och nu är man hemma igen. Känns segt att behöva åka till skolan för att ha svenska i 2 timmar. Men man ska väl vara glad för att man slipper börja halv nio och sluta klockan 4 antar jag ! har börjat skriva på talet man ska hålla på det muntliga nationella. Känns sjukt nervöst men Anna kom med en glad nyhet som gjorde att iallafall jag och Emma kände oss vääldigt lättade ! Att vi får redovisa inför en mindre grupp :) Så nu känns det inte lika jobbigt.

Just nu känner jag mig väldigt uttråkad och jag har bara varit hemma i en halvtimme ?! vad ska man hitta på restan av eftermiddagen? Blir la glo tv som vanligt. Önskar att min älskling var här. Honom ska jag träffa imorgon :) Och endast 4 dagar kvar till min födelsedag ! wiie.

Pussochkram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar