måndag 19 januari 2009

Seg söndag


Hejhej :)

Då var det söndag igen då.. fredagen spenderades hos anna på middag som planerat. Var lite osäker på om jag skulle följa med ut. Men efter mycket tjat och man blev ju rätt sugen får man la erkänna, även fast man inte hade varken pengar eller något att dricka. Men det bar iallafall av till BLVD och kvällen blev riktigt kul :) Stället var la sådär kanske i övrigt till skillnad från 4:e våningen där det blev riktigt röj framåt natten. Drog hem lite tidigare än dem andra, så sussade gott hos Sötnos sen. Kom dock inte i säng förrän klockan 5 typ för det va massa bra filmer på tv. Varför ska det alltid vara bra grejer på natten? Tydligen är det bättre att visa skit på tv på kvällen då man vill se alla bra filmerna ! Aja, Ett plus med är att det nästan inte är någon reklam alls på natten ! Kan förstå att John fastnar framför tvn ibland.



Igår vaknade vi såklart sent då, så kom inte hem till mig förrän vid 9 tiden. Sen åt vi lite mat, riktigt mysigt, satt länge och bara pratade :) Skönt att slippa stressa ibland. Sen har vi bara slappat och kollat på tv och så .. och nu är jag ensam igen. Men imorgon ska jag plugga lite, sen blir det träffa Sophia och Ida ! :D var länge sen vi sågs utanför skolan nu känns det som. 5 dagar kvar till min födelsedag och då blir det middag här och sedan drar vi ut på krogen :) längtar !

Pussochkram skumbanan

0 kommentarer:

Skicka en kommentar