måndag 2 februari 2009

Skit skola


Just nu hatar jag skolan ! Det känns totalt meningslöst att åka till skolan och sen få reda på att klassrådet som Peter så nödvändigtvis skulle ha är framflyttat och att dem andra ska ha barteknik och alltså ingen genomgång heller. Så där satt jag i typ en timme helt utan anledning. Riktigt kul asså. Så det va bara att traska hem igen. Men innan tåget gick tröstshoppade jag en sjal iallafall, det fick mig på lite bättre humör.

Och nu sitter jag här, uttråkad. Mamma bakar kaka så det blir väl att tröstäta lite sen oxå ;) hehe. Ska kolla igenom mitt projektarbete och sedan skicka in det till Helena. Har inte koll på vilken dag exakt det ska vara inne men ingen idé att vänta med det om man ändå är klar.

Pussar & Kramar från Mikaela

0 kommentarer:

Skicka en kommentar