måndag 27 juli 2009

galeen helg


Vilken helg säger jag bara ! Total crazy men hur kul som helst ! I fredags hamnade jag hemma hos cacy först på "Förfest", sedan en sväng hos Diana med, där vi värmde upp med lite dans innan krogen. Vid 11 tiden hämtade Millisen och henne grannar upp mig och Johanna och sedan bar det av till Göteborg. En väldigt rolig bilfärd blev det med stora diskussioner :P haha.

Skulle egentligen in på Trädgårn med tydligen var det miltals kö så vi drog till Golden Days istället, hade jättekul och det blev mycket dans :) Fick sedan skjuts hem vilket var jädrigt skönt fast var inte hemma förrän 4 typ.

Skulle sedan upp på lördagen tidigt för att möta Johanna vid Ica Maxi där vi skulle handla mat till hennes tjejmiddag. Då hade jag sovit typ 4 timmar men jag kom faktiskt upp ändå även fast det var riktigt segt. Hjälpte sedan till hemma hos henne med att laga maten och bakade tårtor gjorde vi med. Sedan kom först alla flickor som skulle äta och vid 8 tiden kom resten. Hade en riktigt kul kväll, blev kanske lite för mycket att dricka bara .. hehe. Men det blev en oförglömlig kväll kan jag lova ! tack för det och grattis igen johanna !

Snart är jag på väg till ännu en pingla som fyller år och det är Sophia :D ! Grattis på dig gumman <3

1 kommentarer:

Anonym sa...

VÄRLDENS BÄSTA DAG 4-ever!!!

VÄRLDENS STÖRSTA BAKIS DAG EFTER!! :( hahhaha MEn det var det värt dee ;:P haha

Skicka en kommentar